WYMIANA
WYMIANA ZAKUPIONEGO PRODUKTU jest uzależniona od “dobrej woli” sprzedawcy i musi być każdorazowo uzgadniana z Działem Obsługi Klienta, nie później niż 7 dni od daty doręczenia przesyłki.
KONIECZNE WARUNKI WYMIANY
Wymieniany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie.
TERMIN REALIZACJI WYMIANY
Procedura wymiany produktu może trwać do 7 dni. Klient ponosi koszty odesłania towaru do E-sklepu.
OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO DOKONUJĄCEGO WYMIANY
Aby wymienić produkt, który został zakupiony w e-sklepie WIBS należy:
1. Wypełnić formularz wymiany, który został wysłany wraz z produktem.
2. Dołączyć oryginalny dowód zakupu (jeśli na paragonie lub fakturze występują jeszcze inne produkty, wówczas paragon zostanie skorygowany i odesłany drogą mailową).
3. Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
4. Jeśli nowo zamawiany produkt jest droższy od wymienianego, należy dopłacić różnicę na konto e-sklepu: mBANK 42114020040000390275977164 (w tytule wpisując numer zamówienia) lub w formularzu wskazać POBRANIE i dopłata zostanie pobrana od Kupującego przez kuriera.
5. Jeżeli nowo zamawiany produkt jest tańszy od wymienianego, należy podaż nr konta na które ma zostać wpłacona różnica w płatności.
6. Klient ponosi koszty odesłania towaru do e-sklepu.
7. Wymieniany produkt z dołączonym formularzem wymiany, dowodem zakupu (paragon, faktura VAT), należy odesłać na adres:
Producent Konfekcji Młodzieżowej i Damskiej WIBS
ul. Norwida 3
63-400 Ostrów Wielkopolski
E-sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.